登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

Tinayuen 的博客

頭腦簡單.知足常樂.

 
 
 

日志

 
 
关于我

我出生在香港. 從小就在香港讀書, 生活,工作, 結婚後生活也過得輕鬆, 老伴退休後看中了東莞的一個花園樓房, 就決定了回國內定居了. 在這裡養猫種花. 知足常樂.

风湿骨刺良方  

2013-08-25 13:31:35|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |
這藥方我自己浸過好有效,我那年痛到差D行唔到路,我系腳踭痛,痛左成年,後來我個代母比依個方我,我浸左4包藥就好返曬,不過一定要有耐心同時間浸至得。
藥方有13種中藥,我幾年前執大約三十幾蚊。一包可以浸一星期.

风湿骨剌良方
红花 三钱   莪术 三钱    没药 三钱   姜黄 三钱   川芎 四钱  
归尾 一两   三凌 三钱    赤芍 四钱   苏木 五钱    乳香 三钱   
泽兰 四钱   海桐皮 一两   大腹皮 一两
我用尼浸腳板.所以我用大約1公升水就夠. 啱浸過腳面就得. 如果妳系膝頭哥. 我諗妳可趁熱用毛巾夫佢. 咁好加太多水效果會好D
一包藥可用一周, 意思系咪浸完吾好倒左D水另一日再番煲呀? 對啦. 番煲時再加少少水再煲, 要趁熱浸. D水凍左要熱番. 
系比較麻煩D. 不過真系得既, 我介紹過幾個人都浸好左的. 
第一次至多煲半小時就得, 因為你成日要番煲尼浸的. 系藥材連水煲滾就浸得. 要熱D才好浸, 當然唔好熱到燙親自己啦.
最好用個放得隻腳落既高身桶或長方型膠盒也可的. 



  评论这张
 
阅读(145)| 评论(8)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018